داوران لیگ برتر و بایکوت دیدارهای چلسی
چلسیکلوب هواداران چلسیاخبار باشگاه چلسیجدول لیگ انگلیستاریخچه بازیکنان و باشگاه چلسینقل و انتقالات چلسیگالری عکس چلسیگالری عکس بازیکنان و باشگاه چلسی والپیپر چلسیدانلود گل چلسیدانلود کلیپهای بازیکنان چلسیچلسی در سایر جام هاچلسی در لیگ قهرمانان اروپاگالری عکس ژوزه مورینیوگالری عکس گاس هیدینگگالری عکس کارلو آنچلوتیگالری عکس جان تریگالری عکس فرانک لمپاردگالری عکس پیتر چکگالری عکس مایکل اسینگالری عکس اشلی کول گالری عکس دیدیر دروگباگالری عکس دنیل استاریچگالری عکس یوسی بنایونگالری عکس فلورنت مالوداگالری عکس سالومون کالوگالری عکس نیکولاس آنلکاگالری عکس جان اوبی میکل گالری عکس ژوزه بوسینگواگالری عکس الکس

داوران لیگ برتر و بایکوت دیدارهای چلسی

به گزارش رسانه های انگلیسی، ممکن است داوران انگلیسی به دلیل اتهامی که باشگاه چلسی به مارک کلاتنبرگ وارد کرد، بازی های این تیم را تحریم کنند.

هفته گذشته و پس از دیدار تیم های چلسی و منچستریونایتد در لیگ برتر، باشگاه چلسی مارک کلاتنبرگ، داور دیدار را متهم به استفاده از الفاظ توهین آمیز علیه دو بازیکن این تیم کرد.

اتحادیه فوتبال انگلیس و پلیس در حال تحقیق در مورد این اتفاق است اما به نظر می رسد شواهد چندان روشنی برای اثبات این ادعا وجود ندارد و کمک های کلاتنبرگ هم اعلام کرد در طول بازی حرف ناشایستی از او نشنیدند.

امروز کلایو ویلکس، داور سابق رقابت های لیگ برتر، اعلام کرد که داوران فعال این رقابت ها، گزینه تحریم دیدارهای چلسی را مد نظر دارند.

او در گفتگو با نشریه سان گفت:"  من با خیلی ازداوران در ارتباط هستم و خیلی از آنها در این اتفاق حامی کلاتنبرگ هستند. می دانم که حتی بعضی از داوران در مورد تحریم دیدارهای چلسی به دلیل این اتفاق صحبت کرده اند.

فراموش نکنیم که این اولین بار نیست که باشگاه چلسی داوران را هدف قرار می دهد. آنها پیش از این رفتار مشابهی با آندرس فریسک و گراهام پل داشتند. بعضی از داوران اعتقاد دارند دیگر بیش از این نباید سکوت کرد."

پیش از این مربیانی مانند ونگر و فرگوسن هم رفتار باشگاه چلسی در قبال این اتفاق را مورد انتقاد قرار داده بودند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 TakTemp.com All Rights Reserved . Designed by TakTemp.com & ChelseaClub.us

manutd2fire

هوادار دو آتیشه

manutd2fire

http://manutd2fire.loxblog.com

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

داوران لیگ برتر و بایکوت دیدارهای چلسی

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

عکس ، خبر ، کلیپ و.... منچستر یونایتد

هواداران دو آتیشه منچستر یونایتد

قالب بلاگفا

قالب پرشين بلاگ

قالب وبلاگ

Free Template Blog